Як правильно поводитися на співбесіді: 10 правил, які забезпечать тебе роботою

Як правильно поводитися на співбесіді: 10 правил, які забезпечать тебе роботою

Карєра
04.06.2019
У роботодавця є всього 6 секунд, щоб скласти про тебе перше враження. І прийняти попереднє рішення, чи готовий він взяти тебе в компанію. ViWa.com.ua розповість, як вести себе на співбесіді на роботу.

На живих або відео-співбесідах на 95% важливо як ти себе ведеш, і тільки на 5%, що ти розповідаєш.

Ми підготували 10 обов'язкових пунктів, які покажуть, як поводитися на співбесіді, щоб тебе точно взяли (і як до нього підготуватися).


Поспілкуйся з представником компанії


Все починається саме з цього пункту - коли компанія відгукнулася на твоє резюме. Це вхідний квиток. Тому тут потрібно бути гранично професійною. Не допускай типових помилок.

Якщо тобі написали в месенджер або на пошту:

  • в своїй відповіді перевіряй орфографію в повідомленні перед відправкою;
  • не пиши по кілька однорядкових повідомлень поспіль (це дратує);
  • не відповідай голосовим повідомленням;
  • пам'ятай, що ти кажеш з подружкою - постарайся зробити так, щоб в цей час діти не розносили з криками квартиру, а телевізор не
  • транслював мильний ситком (сховайся від цього, не губи перспективу на корені).

Проведи розслідування


Перед співбесідою обов'язково почитай якомога більше про компанію, в яку ти йдеш. Що важливо вивчити: її сайт, відгуки, будь-які згадки про цю компанію в інтернеті.

На що звернути увагу:

  • на асортимент послуг / товарів компанії;
  • їх якість;
  • сервіс;
  • лояльність до клієнтів.

З усього вивченого зроби висновок, що саме ти могла б допомогти цій компанії стати ще прибутковіше. Постарайся створити портрет керівника, наприклад, подивися його соціальні мережі.

Навіщо це робити? Грамотні керівники наймають на роботу тих людей, які не тільки професіонали в своїй справі, а й мають схожі з ними цінності. Це ключ до успіху в будь-якій людській взаємодії.

Зверни увагу на свій зовнішній вигляд


Здавалося б: ну, який банальний пункт! Всім і так зрозуміло, що потрібно виглядати пристойно. Невеликий чек-лист для зовнішнього вигляду на співбесіду:

  • одяг чистий і не запраний, офіційного або casual стилю;
  • краще вибирати світлі тони (вони роблять тебе молодше, освіжають шкіру і з психологічної точки зору притягує до себе співрозмовника);
  • голова, нігті і черевики повинні чисті;
  • найважливіше: одягайся відповідно місцю, куди ти йдеш.

Використовуй запам'ятовуючий елемент


І ось запросили на співбесіду: як же себе вести? Для початку підготуйся і візьми на озброєння прийом багатьох успішних бізнесменів: візьми на співбесіду якийсь аксесуар, який буде запам'ятовуватися. Наприклад, шийну хустку, незвичайну красиву ручку, яскравий щоденник, приємну на дотик візитку.

Загалом, твоя задача - запасти в пам'ять людини, до якої йдеш на співбесіду. Щоб вона згадувала про тебе всякий раз, коли натикався на такий же колір або щось схоже.


Подолай хвилювання


І ось настав той самий день Х. Перша співбесіда: як себе вести? Заспокойся!

Як вести себе на співбесіді: поради психолога
  1. Хвилювання - природний стан організму.

    Розцінюй стрес не як розхитанеий стан і паніку, а як підготовку організму до мобілізації всіх своїх сил, здібностей і активації кращих рис характеру. Стрес - це наш помічник у важких ситуаціях. Одне це розуміння вже сильно заспокоює хвилювання.

  2. Проскануй відчуття в своєму тілі.

    Подумки відзнач для себе, що ти зараз відчуваєш фізично (мокрі долоні, серце б'ється швидше). Завдання • описати своє хвилювання не на емоційному рівні, а розкласти по фізичних відчуттях. Це дуже добре заспокоює.

  3. Уяви людину, з якою у тебе інтерв'ю, як ніби вона грає з дітьми.

    Подумай, у що він зазвичай одягнений вдома і як проводить час після роботи.

Знайди впевненість


Ти заходиш. Спокійна, красива і підготовлена. Тебе почнуть оцінювати з першого стуку в двері і манері появи.

Щоб виглядати більш впевненою, звертай увагу на:

  • свої кроки - впевнена людина не поспішає;
  • жести - їх не повинно бути дуже багато (якщо ти не знайома з мовою жестів, то краще використовувати їх по мінімуму);
  • погляд - не винний спідлоба, а на рівні очей, очі не бігають;
  • голос - не тихий (людей дратує перепитувати).

І ще кілька дій для впевненості в собі:

  • не ставити сумку на коліна;
  • не сідати на край стільця;
  • не складати речі на чужий стіл без дозволу;
  • випрями спину (пряма спина збільшує твою впевненість в рази).

Стеж за емоціями на обличчі


Якщо ти не вмієш брехати - Не бреши. Емоції тебе видадуть одразу, і ти потонешь.

Не згодна зі сказаним в твою адресу - це не привід кидатися в бій і виявляти це своїм виразом обличчя. Може бути, людина просто влаштувала тобі тест на стресостійкість, або ти просто щось не так зрозуміла.

Презентуй себе


Заздалегідь підготуй відповіді на типові питання співбесіди типу: розкажіть про себе, чому ви пішли з минулого місця роботи і т. д.

Відповідай на питання правильно


Не прикидайся занадто розумною. Не знаєш, як відповісти, так і скажи: «Я поки що не знаю, як відповісти на це питання. Але я вивчу».

Не відхиляйся від заданого питання, не скачи з теми на тему. Кожен раз, вимовляючи щось, старайся не розповідати зайву інформацію і тримати мету твого оповідання в голові.

Будь щирою


В сучасний час це навіть дивує. Тому відрізняється!

Пройдися по цим пунктам, і будь-яку співбесіду пройдеш на «відмінно».
Думки наших читачок (0)
Залишити свою думку
Прокоментувати
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Робота не в офісі: 7 несподіванок, з якими зіткнеться фрілансер
Плануючи з головою зануритися в нове життя, варто ще на березі зняти рожеві окуляри. Фріланс готує тобі багато складнощів і сюрпризів - ViWa.com.ua розповість про
Йдемо на фріланс: покрокова інструкція
Ти вже точно вирішила кинути офіс і працювати віддалено. Але як втілити це важливе і відповідальне рішення в життя? Тут необхідний план з чіткими пунктами.
10 радощів життя, доступних тільки фрілансеру
Ще думаєш, чи варто поміняти обридлий офіс на роботу з дому? Запевняємо, фріланс - це не тільки модно, але зручно і, чого вже там, приємно. І скільки всього ти зможеш
Бізнес в декреті: плюси і мінуси
Працювати в декреті або навіть організувати власний бізнес під час догляду за дитиною - на перший погляд, вкрай проблематично. А як насправді?
Чи варто працювати на себе? Три реальні історії і головні помилки
Думаєш про те, щоб кинути роботу в офісі? Але ж часто дівчата, у яких є свій бізнес, мріють бути на твоєму місці! ViWa.com.ua розповідає про виворіт «вільного» життя і
Топ-10 помилок, які ти можеш допустити на співбесіді
Всі ми допускаємо помилки. На жаль, одні нам обходяться дорожче, ніж інші. Мова про «проколи» на співбесіді. Особливо, якщо на кону «робота мрії»...